Re: Monitor LCD HP LP3065 - 30"

Autor: uC <bla.bla_at_uc.uc>
Data: Tue 08 Jul 2008 - 16:33:26 MET DST

"ZASK" <ZASK@zask.pl> wrote in message
news:48736440$0$29700$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Ja chce go kupić niedługo. Bo nie widze alternatywy za ok. 3500 zł.

no, wydaje sie ze jest to dobra propozycja (jezeli nie potrzebujesz go
akurat do skladu DTP i edycji zdjec do druku), ja kupuje pozostale elementy
tez od HP wiec monitor ten w pakiecie jest rzecza naturalna

> W opisach matrycy, widziałem: TFT, PVA i S-IPS :) A na stronie HP piszą
> tylko: TFT

niestety bede go mial za jakis miesiac wiec nie sprawdze dokladnie, na pewno
nie moze to byc TN bo katy widzenia na boki sa duze i mialbys tak jak w
tanich laptopach 17 cali, gdzie rogi robia sie wyblakle
poszukaj na sieci testow, tam pisza dokladniej o matrycy i innych cechach
tego monitora
pzdr.,
uC
www.ultracode.eu