Nie widzi plików na plycie po nagraniu.

Autor: 666 <usunto_at_wp.eu>
Data: Tue 08 Jul 2008 - 04:05:37 MET DST

Właściwie niemal "zawsze" mi się tak dzieje, że po nagraniu płyty ani eksplorator, ani Total Commander nie widzą plików
na płycie (czy to cd, czy dvd), co najwyżej wielkość miejsca na niej zajetego przez pliki, a czasem napędy w ogóle plyty
nie chcą widzieć.

Natomiast spod Nero ścieżkę spokojnie widać, i każdy bit za bitem też.

Zwykle po jakimś czasie - liczonym albo w kwadransach, albo w godzinach, a czasem i w dniach - zawartość płyty
tajemniczo sie pojawia (choć mam i takie, których zawartości po nagraniu nigdy nie zobaczyłem, a powtarzam w Nero widać
wszystko).

Wystepuje to w róznych nagrywarkach, czyszczenie nic nie pomaga.

O co chodzi?
O temperaturę, o kalibrację o jeszcze coś innego?
JaC