Re: czy sa skanery sieciowe?

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Mon 07 Jul 2008 - 21:37:18 MET DST

Artur pisze:
> witam,
>
> czy wsrod najnizszej cenowo grupy skanerow plaskich sa urzadzenie
> pracujace bez udzialu komputera?
> mam dobra drukarke laserowa (HP) i chcialbym wzbogacic ja o
> funkcjonalnosc xerokopiarki, jak to zrobic najefektywniej?
> ewentualnie moze byc skaner zainstalowany na komputerze ale zeby
> oprogramowanie bylo szybkie a nie uruchamialo sie 2 minuty

Sam prosty skaner z Ethernetem jest urządzeniem cokolwiek bez sensu bo i
tak do wygodnej obsługi musi stać w zasięgu reki przy komputerze bo to
nie drukarka na która możesz puszczać sobie bodaj przez godzinę rożne
wydruki i kiedy ci sie zachce pójść po czekający plik wydruków. Mógłby
tak funkcjonować skaner z podajnikiem ale automatyzacja skanowania
zawęża mocno rodzaj skanowanych materiałów i nie są to sprzęty z
najniższej półki.