Re: Żółty pionowy pas na matrycy

Autor: Grzegorz Kurczyk <grzegorz.usun.to_at_control.slupsk.pl>
Data: Mon 07 Jul 2008 - 19:30:22 MET DST

Użytkownik fArmer napisał:
> Witam
> Problem z klaptokiem - kilka dni temu na matrycy pojawił się
> zielony(G) pionowy pas, wczoraj pas zrobił się żółty(R+G).
> O co chodzi? Skąd od razu pas a nie piksele.
> Jakiś pomysł na naprawę?
> Pozdrawiam

Witam
Puściło połączenie pomiędzy driverem kolumn a matrycą. Ponaciskaj
delikatnie obudowę matrycy nad tą linią i zobacz czy coś się dzieje.
Niekiedy przy nacisku pasek znika. W takiej sytuacji radziłem sobie
podkładając kawałeczek tekturki między matrycę a krawędź obudowy.
W najgorszym przypadku mógł ulec uszkodzeniu sam driver kolumn i w
takiej sytuacji pozostaje jedynie wymiana matrycy.

Pozdrawiam
Grzegorz