Naprawa Dell Inspiron 9400

Autor: Marcin Kostur <marcinofulus_at_gmail.com>
Data: Mon 07 Jul 2008 - 11:12:21 MET DST

Witam,

Zepsul mi sie Dell Inspiron 9400, po nacisnieciu poweron, dioda
zasialania swieci przez 1 sek i na tym koniec. Probowalem, wyjac karte
graficzna - wtedy poweron zostaje na dluzej. Niestety nie mam
drugiej karty do probnej podmiany.

Mam dwa pytania:

Czy ktos ma jakies doswiadczenia, ktore mogly by mi byc pomocne?
Czy mozecie polecic jakis serwis, najlepiej na Slasku, ktory moze
kompetentnie
zbadac i ew. naprawic ten sprzet?

pozdrawiam

Marcin