Upgrade kompa pod kątem Flight Simulatora X. Co kupić?

Autor: nabucco <nie_spamerom_at_hotmail.com>
Data: Mon 07 Jul 2008 - 09:09:35 MET DST

Witam!

M8j FSX nie najlepiej sie spisuje na moim kompie i chciałbym coś poprawić.

Mam: Pentium D 950 3.4GHz, 4GB RAM DDR2 Geil 667 CL3, GF 7900 GTO 512
DDR3, Gigabyte GA-8I945P Pro, nie stosuję overclockingu.

Płynność ruchu siada gdy jestem na większym lotnisku, gdzie jest du a
liczba obiekt8w. Poza tym wyraźnie gorzej chodź dokupione samoloty,
gdzie więcej instrument8w pokładowych jest symulowanych (przy tym samym
poziomie grafiki) ni w samolotach wbudowanych. Czy zatem dobrze
kombinuję, ze w tej sytuacji trzeba zacz @ od wymiany proca, płyty i
pamięci pozostawiając na razie karty grafiki?

Czy dużo przyspieszy komp jeśli zamienię w/w bebechy na:
płytkę na chipsecie X38, Pentium Core Duo 3.16 GHz, 4GB RAM DDR2 1066
MHz CL5?

A może jednak zacząć od wymiany karty grafiki? Co sądzicie? będę
wdzięczny za wszelkie porady.