Re: czy sa skanery sieciowe?

Autor: Szerszen <szerszen_at_tlen.pl>
Data: Mon 07 Jul 2008 - 07:04:51 MET DST

Użytkownik " 666" <usunto@wp.eu> napisał w wiadomości
news:g4rkkf$p1g$1@news.wp.pl...

> Musze Cię zmartwić: zwykle nawet udostepnić urządzenia w sieci przez
> pracujący komuter się nie da :-((

no bez przesady, skanery sieciowe w przyrodzie jak najbardziej wystepuja :)
choc jak do tej pory jedyny z jakim sie spotkalem bylo to urzadzenie ricoha,
czyli kombajn, ksero i sieciowa drukarka oraz skaner i skanuje b&w w jakosci
fax,
nie wiem czemu, byc moze ja cos zle zainstalowalem, byc moze czegos nie
poustawialem, ale sieciowy skaner, jak najbardziej jest mozliwy,
obawiam sie jednak, ze po pierwsze nie jest to strefa budzetu domowego, a po
drugie raczej sieciowo bedzie wspolpracowal z kompem, a nie z drukarka