Re: Monitor 24"

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Sun 06 Jul 2008 - 18:30:40 MET DST

uC pisze:
> "Andrea" <a.libiszewski@gazeta_nospam.pl> wrote in message

> tylko pamietej ze ten monitor jest szerszy wiec katy widzenia Twojego
> oka na rogi ekranu beda duzo wieksze niz obecnie i mnie juz np. taki TN
> denerwuje jak mi obraz po bokach "mdleje"
> pzdr.,
> uC

Obejrzałem sobie dość dokładnie taki monitor - kąty poziome niezłe,
pionowe w sumie też(pewnie przez błyszczącą powłokę), z wyjątkiem
patrzenia "od dołu" zmiana kolorów do przeżycia - trzeba patrzeć
specjalnie pod kątem żeby dawała się we znaki.

--
| Andrea |
There is no such thing as overkill, there is