Re: Laptopy Sony ?

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sun 06 Jul 2008 - 17:07:23 MET DST

> Dlaczego laptopy Sony są takie drogie? Czy faktycznie warte są swojej ceny
> ?

nie warte.
teraz juz serwis w polsce jest, ale wczesniej jak bym w austri najblizej to
byla masakra.
szef w poprzedniej pracy lubil je kupowac w stanach dla siebie i mial ich z
5-6 sztuk w przeciagu 4 lat. tylko jedna sztuka przezyla bezawaryjnie, w
reszcie co chwile cos nie dzialalo.
a ze kasy mial to nie naprawial a kupowal nastepne, szkoda ze tez sony bo po
pewnym czasie znowu cos nawalalo.
a ze notebook ze stanow bez gwarancji w pl to pech:) ale sie nie wyleczyl,
cos go przy nich trzymalo mimo ze jakosc srednia byla.

> Chciałbym kupic sobie laptopa głownie do pisania tekstów ( zalezy mi na
> naprawde dobrym ekanie ), czasem jakis film i internet. Moze jakas
> alternatywa dla tej firmy ? Przedział cenowy 4-5tys. Pozdrawiam

kazdy inny markowy(markowy to nie Acer i Compal :)
przedzial cenowy na tyle wysoki ze mozna juz cos dobrego wybrac.
jakis dobry T6x z Lenovo, moze jakis Dell, HP.

--
pzdr
piotrek