Re: T61- problem z klawiaturą (Z <-> Y)

Autor: Marek Marecki <marek_at_gmaila.com>
Data: Sat 05 Jul 2008 - 08:29:11 MET DST

On 4 Lip, 22:27, "Marek Marecki" <ma...@gmaila.com> wrote:
> Dlaczego jest taki dziwny układ znaków na klawiaturze tylko podczas
> uruchamiania notebooka? Skąd podczas uruchamiania zasysyany jest driver
> klawiatury?

Ten "dziwny" układ klawiatury to ojczysty polski... ;]
Maszynistki. Klepnij na raz lewy shift + alt - przełączy się na
programisty, jeśli to ten problem, z którym i ja się spotkałem. Nie
wiem skąd to się bierze, że przy starcie systemu układ klawiatury jest
inny niż później, ale tak się zdarza. U mnie wystarczyło raz zmienić
to przy starcie i dalej było ok.

alt + shift pomaga owszem przy starcie, ale przy następnym starcie jest
znowu to samo...

W biosie nie ma niestety żadnych opcji...

Gdzie szukać dalej?

Pozdr.
Mirek