Re: Strona o OC

Autor: Michał <sdfsdf_at_wp.pl>
Data: Fri 04 Jul 2008 - 20:05:32 MET DST

> A tak BTW (i nie złośliwie) dlaczego Ty piszesz na grupie
> skoro nie potrafisz sobie skonfigurować czytnika ?
> Gdzie masz deklarację kodowania ? :)
> Czyniki mają się domyślać z jakiego charsetu korzystasz ? :)

Nie trać czasu na takie osoby Sander, niektórzy muszą coś napisać dla samego
pisania.
Co do mojej osoby raczej trudno mnie nazwać domorosłym informatykiem. Mam 29
lat i dyplom mgr inż. informatyki z Politechniki Śląskiej. Programuje od
ponad 20 lat i trochę wiedzy i doświadczenia posiadam. Projektowanie układów
cyfrowych też mi nieźle idzie, z resztą praca dyplomowa była związana z
projektem elektronicznym od podstaw, ot taki był mój kaprys. Pracuje jako
administrator sieci i mam pod swoją opieką kilka serwerów. OC mnie nigdy nie
interesowało, bo mam ważniejsze rzeczy do roboty niż gry, ale wszystkiego
kiedyś trzeba spróbować. Dociera jednak do mnie że ktoś na tym bożym świecie
może mieć więcej praktyki w OC niż ja i właśnie wskazówek takich osób
szukałem. Tobie(apanas budriszko) radzę więcej pokory bo znałem wielu
informatyków którzy za przeproszeniem tylko w gębie byli mocni. Każdy z nich
trafił na prawdziwego informatyka i skończyła się ich kariera jako "guru". Z
mojej strony OT. Jak masz coś ciekawego do napisania to czekam, z chęcią się
czegoś nauczę.

Pozdrawiam