Re: Strona o OC

Autor: apanas budriszko <cicior_at_gazeta.pl>
Data: Fri 04 Jul 2008 - 19:17:08 MET DST

Użytkownik "Michał" <sdfsdf@wp.pl> napisał w wiadomości
news:g4je68$3cl$1@achot.icm.edu.pl...

> Daruj sobie takie teksty. Szukam strony w której będzie wszystko zebrane i
> opisane z głową a nie domysły domorosłych "informatyków".

Jak domyślam się szukasz strony napisanej przez speców z intela albo innej
dużej firmy którzy to tobie nie "domorosłemu" informatykowi bez odrobiny
wiedzy wyjaśnią jak na twojej plycie, podkręcic twój procesor i żeby jeszcze
wszystkie elementy twojego systemu były stabilne i żebyś jak się domyślam
minimalnym kosztem osiągnął przyrost mocy 200% - nie ma takich stron, nie ma
takiej możliwości bez doświadczenia wiedzy i testów, testów, testów ....

Ja całkiem poważnie, jeśli nie potrafisz to się za to nie bierz.