Re: Q6600 czy E8400 i jaka p³yta do tego?

Autor: Fiodor <fiodor_at_post.pl>
Data: Fri 04 Jul 2008 - 15:18:29 MET DST

qwerty wrote:

> Za dwa lata kupi tego quada, ale bêdzie musia³ zmieniæ p³ytê g³ówn±, pamiêci
> DDR5, karte graficzn±, dyski twarde itp

to wszystko zalezy od potrzeb usera,
zalozyciel pisze ze do programowania
i gry, wez mi wskaz ze q6600 bedzie dobrym wyborem

> Déja vu. Jak intel produkowa³ p4 z HT to amd'owcy to samo mówili. Teraz gadaj±,
> ¿e 2 rdzenie wystarcz±.

ht od poczatku byl skopany w przeciwienstwie
do c2d i q, na dodatek mozemy porownac obydwa
i z testow wynika ze w wiekszosci zastosowan
dwurdzeniowka jest lepsza, jesli wprowadzony
zostanie soft ktory to zmieni wtedy ma to sens
czlowiek ktory oglada filmy, pracuje w wordzie
corelu, photoshopie, indyku odczuje spowolnienie
pracy na q6600 - bo w tych programach jest to odpowiednik
E6600, czyli duzo wolniej od E8400