Re: nowe komputery & stacja dyskietek

Autor: Przemek <pixi_at_dixi.pl>
Data: Fri 04 Jul 2008 - 15:06:54 MET DST

Użytkownik "Mark" <tajny@adres.w.pl> napisał w wiadomości
news:14elc8hjiqd6e$.dlg@smok.wot...

> Hm, ale co za problem dokupic karte, np PCI z portami LPT czy COM? Dla
> uzytkownikow wykrzystujacych specjalistyczne zastosowania jak znalazl, a
> nie ma co sie czarowac 95% obecnych uzytkownikow nie wykorzystuje juz ani
> LPT ani COM
rownie dobze mozna zrezygnowac z ide - bo wiekszosc ludzi w nowych kompach
nie wykorzystuje ,
z zlacza FDD z obu ps2 (bo i tak nowe peryferia sa dostepne na usb ) z
wszystkich pci i pci-e X1 bo peryferia typu tuner tv czy karta dzwiekowa
albo sieciowa kupisz na usb no i z drugiego zlacza pcie X 16 - bo odsetek
uzywajacy sli jest podejzewam ze mniejszy niz tych korzystajacych z rs232.
Otrzymamy wtedy plyte o o polowe mniejsza niz mATX i znacznie tansza -
ciekawe dlaczego producenci jeszcze na to nie wpadli :)
pzdr