Re: Jaka jest wydajność Intel Atom

Autor: Jan Strybyszewski <gdzies_at_w.pl>
Data: Fri 04 Jul 2008 - 09:23:27 MET DST

Przemek Piorkowski pisze:

> Mhm... miałem na myśli te Atomy, które są na Allegro - mini-ITX,
> podobnie jak EPIA, 17x17 cm.

Epia ma tez procki na nano-ITX i picoITX.

> Nie pamiętam, żebym widział micro-ATX z VIA na Allegro, same mini-ITX,
> ale nie szukam za specjalnie.

Bo to to samo :) 17x17

Via wydaje jeszcze nanoITX i picoITX ale tam plyty z prockami sa juz
drogie za to jakie fajne zobacz na pecet "nareczny" VIA Artigo

gdzie caly pecet wazy 500gram z wymiarami obudowey 15 cm x 11 cm x 4 cm

--
Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/