Re: nowe komputery & stacja dyskietek

Autor: kleemat <kleemat_at_onet.eu>
Data: Thu 03 Jul 2008 - 15:13:05 MET DST

Mark wrote:

> Gdyz poniewaz?
> Jakie sa arguemty za? Ja nie znajduje zadnych.

TY akurat nie znajdujesz, ale to nie oznacza że tak będzie w przypadku
wszystkich innych userów.

> Przenoszenie danych? bez jaj. nie dosc ze to male (1.44MB) to awaryjne jak
> diabli - odrobina kurzu na nosniku i po dyskietce. Pendrivy rzadza.

Jako "przechowalnia" danych pamięci flash na pewno maja przewagę. Ale
już w pracach serwisowych - niekoniecznie. Wszystko zależy od zastosowań.

> BIOS? mowa o *nowym* komputerze. A nowe plyty zaktualizujesz spod Windowsa.

Naprzód trzeba mieć tego Windowsa. A pytający nie wspominał jakiego
systemu używa.

> Sterownik RAID/AHCI? Nowy komp, nowy system. Vista nie wymaga juz FDD

Upraszczasz. Nowy komp niekoniecznie równa się nowy OS. A już na pewno
nie ma obowiązku stosowania Visty.

Co do pytania zadanego przez założyciela wątku - FDD na nowym sprzęcie
jest obecnie używany głównie w wąskich, specjalistycznych
zastosowaniach. Jeśli nie wie do czego miałby mu się przydać to
najprawdopodobniej nie będzie go potrzebował.