Re: nowe komputery & stacja dyskietek

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 03 Jul 2008 - 14:42:09 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Mark"
>Hm, ale co za problem dokupic karte, np PCI z portami LPT czy COM?

Nom, zwłaszcza do laptopa.

>Dla
>uzytkownikow wykrzystujacych specjalistyczne zastosowania jak znalazl,

Zajefajnie. 50zł i dwa zajęte śledzie, żeby mieć to, czego dołożenie na
płycie kosztuje pewnie ze dwa dolary.

>nie ma co sie czarowac 95% obecnych uzytkownikow nie wykorzystuje juz ani
>LPT ani COM

Och, 95% użytkowników nie wykorzystuje 95% mózgu. YPB?

--
\------------------------/ And  God  said, "Let Einstein be"... and all
| http://epsilon.eu.org/ |