Re: Płyta MSI KT3 Ultra-ARU - używał ktoś? Problem z USB 2.0

Autor: bahbah <gawell_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 03 Jul 2008 - 10:21:27 MET DST

Leszek K. <leszek60.wytnij.@neostrada.pl> napisał(a):

> Dnia Sun, 29 Jun 2008 22:09:15 +0000 (UTC), bahbah napisał(a):

..

> Było kilka standardów kolejności pinów USB na płycie. Przypuszczalnie
> śledzia z gniazdami masz w innym standardzie niż płyta przewiduje. Opis
> kolejności na płycie znajdziesz w instrukcji do płyty. Jak ustawione na
> przejściówce - trzeba przedzwonić omomierzem i potem odpowiednio
> poprzestawiać.
Witam
Dziękuję za odpowiedź.
Rozumiem, że taka niezgodność jest możliwa, ale czy w tym przypadku? Czy te
objawy na to wskazują? Bo ten śledź był dodany do płyty fabrycznie - jest opis
na pudełku, rysunek w instrukcji itd. Nie był dokupiony osobno - a przenaczony
specjalnie do tej płyty. W dodatku nie był używany od początku - dopiero po
paru latach rozpakowałem go i spróbowałem podłączyć - z miernym skutkiem...
A poprzestawiać jak? Można wyciągnąć te kabelki z wtyczek i pozamieniać miejscami?
Pozdrawiam