Re: nowe komputery & stacja dyskietek

Autor: Michał <sdfsdf_at_wp.pl>
Data: Thu 03 Jul 2008 - 10:00:55 MET DST

> Bezpieczny w sensie "security", a nie "safe"?
> No tak, problem z odczytaniem bedzie mial nie tylko osobnik o zlych
> zamiarach, ale rowniez wlasciciel - wiec bardzo bezpieczny ;)

Dyskietki są tak bezpieczne że w ostatnim kupionym pudełku dyskietek (jakieś
5 lat temu) dwie były "zabezpieczone" od razu przez producenta, a kolejne 3
"zabezpieczyły się" same po okresie 2-3 tygodni. NIE MA NIC BARDZIEJ
AWARYJNEGO NIŻ DYSKIETKA! Z drugiej strony większe prawdopodobieństwo jest
że komputer w szkole/uczelni/kawiarence będzie miał USB niż stację
dyskietek. Jeśli ktoś musi mieć stacje to wyboru nie ma, jeśli nie, to ja
osobiście nie widzę sensu wkładania tego do obudowy. Ja nie mam jej od kilku
lat i żyje.

Pozdrawiam