Re: nowe komputery & stacja dyskietek

Autor: GLaF <glaf_at_niema.takiego.numeru.pl>
Data: Wed 02 Jul 2008 - 21:56:54 MET DST

Dnia 02-07-2008 o 11:44:45 Gupik <brudas25@nie_chce_spamuinteria.pl>
napisał(a):

> czy składając nowy zestaw komputerowy warto jeszcze montować stację
> dyskietek 3.5 cala, czy to już w ogóle przeżytek ??.

Raczej nie warto. Prawdopodobnie nigdy nie będzie używana.
Jakieś 6 lat temu padł mi kontroler fdd na płycie, z początku brakowało mi
tego, ale sobie radziłem bez, potem przestało mi brakować. W nowym kompie
mam zamontowaną stację, ale nie użyłem jej jeszcze ani razu.
Jak będzie potrzebna, to zawsze mżna dokupić lub wziąć od kogoś, komu się
kurzy na półce.