Re: Przejściówka usb-lpt

Autor: <buninek_at_gmail.com>
Data: Wed 02 Jul 2008 - 20:45:05 MET DST

Dzięki za info.

Cóż u mnie po podłączeniu nie prosi o sterowniki. Na dołączonym CD
owszem są sterowniki ale do win 98 i Me plus sotf pcqlink i netlink.
Z tego co wyczytałem xp nie potrzebuje, są dostarczane z systemem. Do
drukarki zainstalowałem.

Po podpięciu przejściówki do portu usb w informacjach o
systemie (usb) jest informacja o urządzeniu prinatable. Efeket jest taki
sam z podłączoną drukarką jak i samą przejściówką.

Drukarka ustawiona na porcie virtual usb.