LG 225 pixel

Autor: dizel <dizel8_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Wed 02 Jul 2008 - 18:42:30 MET DST

Witam
Dziwna sytuacja , złożyłem koleżce komputer , w sklepie chciał ten
monitor, niby lg tam ma gwarancje 30 dni od zakupu, po paru dniach
włączam a tam w samym rogu lewym na górze biały kwadracik, pewnie to
pixel, włączyłem nokia test monitor i noramlnie wszystko ale przy
używaniu systemu vista oryginalnego po po lewej w rogu normalnie biały
kwadrat występuje, zmieniałem tapety i nic, czyli co mają mi odrazu w
skelpie wymienić monitor (napewno widzieli ten piksel) czy do serwisu
jechać lg odrazu, niby 30 dni jest na sprawdzenie??