jaka maksywalnie pamięć RAM do Amilo Pro v2010?

Autor: lelek <lelek_at_gazeta.pl>
Data: Wed 02 Jul 2008 - 13:50:50 MET DST

Witam serdecznie.

Od trzech lat moja Rodzicka ;) posiada notebooka F-S Amilo Pro v2010 z 256
MB pamięcią RAM. Ostatnio pjawiła się potrzeba rozbudowania pamięci lecz
patrząc na wiek noteboka napisałem do Helpdesku F-S by zapytać o ilość
slotów oraz maksymalną pojemność kości jaką Amilo Pro v2010 obsługuje oraz
jakiego rodzaju mają to być kości.
Pytanie wysłałem 25 cerca br i w ciągu dwóch dni (25 oraz 27 czerwca)
otrzymałem dwie rózne odpowiedzi. Pierwsza brzmiała:

"Maksymalna wielkość pamieci jaką można zainstalowac w tym komputezerze to 2
GB, kości DDR, 2 sloty pamięci. W załaczniku przesyłam datasheet"

a oto druga:

"2 x 256 MB DDR SDRAM

Z wyrazami szacunku"

Pytanie: czy orientujecie się która jest prawdzwa? Wysłałem dzisiaj pytanie
ale boję się że uzyskam teraz trzecią odpowiedź, więc wolę się zapytać kogoś
kompetentego w celu uzyskania pewności.

Więc proszę o pomoc w rozwiązaniu tej zagadki stulecia ;)

Pozdrawiam

lelak