Re: Zwiekszenie wydajnosci starego kompa

Autor: Dexter-Labolatory <dexter-labolatory_at_wp.pl>
Data: Wed 02 Jul 2008 - 12:17:19 MET DST

Użytkownik "OMSON" <omson@o-dwa.pl> napisał w wiadomości
news:g4fivq$nt$3@news.lublin.pl...
> http://www.allegro.pl/item386869927_plyta_asrock_4core1333_fullhd_rs600_pci_e_vga.html
> tu masz ze zintegrowanym Radkiem x1250 i full opcjami - sam mam identyczna
> płytę i polecam - jak za cene 249 zł warto (łatwo sie podkręca ta płyta z
> z E2180 mógłbyś jeszcze z niej wyciągnąć więcej jeśłi zasilacz wytrzyma -
> nic nie pisałeś co masz jeszcze w starym kompie...).

Ciekawa ta plyta, aczkolwiek w wielu plytach firmy ASRock (z ktorymi mialem
stycznosc) wylewaly kondensatory wiec niewiem czy to az tak dobry wybor i to
godny polecania ?

jesli chodzi o mojego pierwszego posta to musze maksymalnie przyspieszyc
sprzet ktory posiadam (wymiana plyty glownej nie wchodzi w gre niestety)