Re: Neostrada

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Wed 02 Jul 2008 - 11:07:00 MET DST

Osoba tg napisała na pl.comp.pecet:

> teoretycznie tak ale maja ceny nieznacznie nizsze niz tpsa, a *jezeli*
> cos sie zepsuje to maja taka magiczna formule ze "niestety to nie jest
> fizycznie ich linia wiec moga tylko czekac i poganiac tpse zeby
> usunela awarie"

Jeśli coś się zepsuje na BSA, oni to zgłaszają tepsie, a tepsa zwykle do
24h oddaje sprawę technikom. Często jest tak, że jeszcze tego samego
dnia kontaktują się oni ze zgłaszającym. Gdyby tak nie zrobili, to
alternatywny operator może ich nękać w ramach umowy o BSA. Czyli tutaj
firma występuje w imieniu abonenta.

W przypadku neo abonent występuje w swoim imieniu, więc w sumie jest
nikim.

Warto dodać, że mimo słabej obsługi multimo (mój wcześniejszy link do
forum), nikt tam nie próbuje sugerować, żeby poszukać wirusów. Na
merytoryczne przygotowanie ludzi z infolinii jednak nie można narzekać.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur