Re: Neostrada

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Wed 02 Jul 2008 - 11:01:57 MET DST

Osoba PSYLO napisała na pl.comp.pecet:

> Netii osobiście bardzo nie lubię (zresztą - wystarczy przejrzeć
> historię ich poczynań z klientami),

Możesz coś konkretniej? Mi jak na razie nie podpadli, przynajmniej za
bardzo.

http://forum.neostrada.info/viewtopic.php?f=31&t=15546&st=0&sk=t&sd=a&start=30

> Natomiast ostatnio wraz z rachunkiem za telefon komórkowy w
> Erze otrzymałem informację o wprowadzanej wkrótce (a może już?) przez
> nich usłudze dostępu do internetu poprzez właśnie BSA na łączach TP.

Już dawno testowali, niektórzy mają 6Mb za 96zł

> To już jest poważny operator (w przeciwieństwie do Netii, niestety) -
> gdybym miał się pchać w takie zabawy to na pewno szukałbym wyjścia w
> tym kierunku.

Jak kto woli, ja osobiście żadnego operatora GSM nie uważam za
poważnego ;)

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur