Re: Jaka jest wydajno¶æ Intel Atom

Autor: Jan Strybyszewski <gdzies_at_w.pl>
Data: Wed 02 Jul 2008 - 07:16:38 MET DST

Magnitudo pisze:
> Czy s± jakie¶ benchmarki dostêpne w necie badaj±ce wydajno¶æ Intel Atom na
> tle innych dostêpnych procesorów.
>
> Czy w ogóle gdzi¶ dostêpne s± testy wszystkich do tej pory sprzedawanych
> procesorów od 8086 do najnowszych we flopach, czyli ilo¶ci operacji
> zmiennoprzecinkowych na sekundê.

Odpowiednik Celeron M 900MHz czyli nedza. I jeszcze ten chipset 7W z
huraganem wiatrakiem zart.

> Wydaje mi siê ¿e to najbardziej obiektywna miara porównawcza dla procesorów
> ró¿nych producentów i architektur.
>
> Czy s± ju¿ jakie¶ odpowiedniki Intel Atom innych producentów np. AMD?

Maja byc ale jeszcze nie ma. Oczywiscie VIA robi procki i nowe Nano
zmieta Atoma z powierzchni a sadze ze stary C7 bije AToma zegar w zegar
z palcem w nosie

--
Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/