Re: Asmax AR 904g traci DNSy

Autor: quasarus <quasarus_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Tue 01 Jul 2008 - 23:30:18 MET DST

"kamilk" <kamil_wyczysc.to@wyczysc.to_wseip.edu.pl> wrote in message
news:g4doje$3bs$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Routery Asmaxa mają możliwość, podobnie jak i routery innych producentów,
> ręcznego zdefiniowania (na sztywno) DNS-ów.
>
> Spróbuj wprowadzić adresy IP DNS-ów właściwych dla Twojego ISP.
>
> Poza tym po załadowaniu nowego firmware'u warto profilaktycznie zresetować
> go przyciskiem z tyłu do ustawień fabrycznych i na nowo wprowadzić
> wszystkie ustawienia.

Adresy serwerów DNS, poza tym że są pobierane dynamicznie, mam także wpisane
na sztywno - dokładnie te same, które pobierane są dynamicznie. Ale to nie
pomaga.

Co do firmwareu, to po jego wgraniu nie resetowałem urządzenia. Spróbuję
tego rozwiązania. Mam nadzieję, że to rozwiąże problem.

Swoją drogą, aż dziw, że tak mało ludzi używa tego sprzętu albo po prostu
nie mają takiego problemu.