Re: Neostrada

Autor: tg <a_at_b.cpl>
Data: Mon 30 Jun 2008 - 23:02:54 MET DST

PSYLO w news:g4bfol$897$1@atlantis.news.neostrada.pl napisal:
> Natomiast ostatnio wraz z rachunkiem za telefon komórkowy w Erze otrzymałem
> informację o wprowadzanej wkrótce (a może już?) przez nich usłudze dostępu do
> internetu poprzez właśnie BSA na łączach TP. To już jest poważny operator (w
> przeciwieństwie do Netii, niestety) - gdybym miał się pchać w takie zabawy to
> na pewno szukałbym wyjścia w tym kierunku.

teoretycznie tak ale maja ceny nieznacznie nizsze niz tpsa, a *jezeli*
cos sie zepsuje to maja taka magiczna formule ze "niestety to nie jest
fizycznie ich linia wiec moga tylko czekac i poganiac tpse zeby usunela
awarie" co smieszniejsze uslyszalem tez ze "regulamin swiadczenia uslugi
nie przewiduje dokladnych terminow usuniecia awarii" ale w to to mi sie
juz wglebiac nie chcialo.

imho era oferuje zbyt male oszczednosci w stosunku do cen neostrady zeby
sie w cos takiego bawic, tym bardziej ze w tej usludze to dopiero ich
pierwsze kroki i trafienie na kogos kto wie co sie dzieje i jak pomoc
jest delikatnie mowiac problematyczne