Jaki ups do Chieftec 450W ?

Autor: Doxent <doxent_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 30 Jun 2008 - 20:20:07 MET DST

Po zmianie zasilacza na Chieftec 450W mój wysłużony UPS MGE 600VA niestety
nie jest w stanie nawet podtrzymywać przez 2 sekundy i komputer od razu
staje. Z tego co się dowiedziałem to ma on aktywne PFC a UPS-y sobie z tym
za dobrze nie radzą. Fakt faktem ale bez UPS-a chodzi lepiej jeżeli w sieci
zdarzają się chwilowe zaniki to komputer nawet się nie zresetuje. Jaki UPS
będzie się dobrze sprawował z zasilaczami chiefteca ?