pisk i zasilacz

Autor: karol_sw <karol_sw_at_wp.pl>
Data: Mon 30 Jun 2008 - 18:08:27 MET DST

Witam,
mam ciekawy problem z zasilaczem. Gdy obraz jest wyświetlany z dużą liczbą
FPS zasilacz zaczyna lekko piszeczeć - coś jak odgłos takiego gwizdka od
starego czajnika w którym gotuje się woda :D - jestem na 100% pewny że to
zasilacz. Zastanawiam się co takiego dzieje się podczas wyświtlania dużej
liczby klatek na sekunde że zasilacz "piszczy" - sprawdziłem już wentylator,
testowałem też zasilacz pod dużym obciążeniem (podłączałem żarówki
samochodowe - doleciałem tak do 300W i cisza).
Zasilacz o którym mowa to amacrox warrior 450PNF (400W), reszta sprzętu:
zotac 9600gt amp, e2200 (nie podkręcony), płyta gigabyte p35-ds3l.
Kondensatory nie wyglądają na wklęsłe/wypukłe, dotykanie cewek nic nie
zmienia - sam pisk nie jest jakoś specjalnie denerwujący, po prostu boje się
że zasilacz spali się ciągnąć za sobą resztę kompa.

--
pozdrawiam
Karol