Re: podstawki chlodzace

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Mon 30 Jun 2008 - 17:03:35 MET DST

Dnia Mon, 30 Jun 2008 14:13:07 +0200, mw napisał(a):

> Mam pytanie odnosnie podstawek chlodzacych pod laptopy. Posiadam HP
> Pavilion, ktory bardzo sie grzeje szczegolnie podczas grania w jakies
> wymagajace gry i teraz gdy jest upal, jednakze nie mam zadnych problemow ze
> stabilnoscia systemu, zwiechami itp. Czy warto kupic w takim przypadku
> podstawke, czy podzespoly moga jakos szybciej sie zepsuc gdy pracuja w
> wyzszej temperaturze, czy laptopowi bedzie z nia lepiej? ;)

Uzywalem Paviliona przez 3 lata (teraz lezy w szafie), chodzil praktycznie
24h. W gorace dni mialem swoj patent na poprawe chlodzenia ;-)
Pod laptoka, w tylnej czesci, pod prawy i lewy rog, podstawialem dwie
zakretki po cocacoli, tak, ze tyl laptoka lekko sie unosil. W niczym to nie
przeszkadzalo, a nawet bylo lepiej, bo klawiatura sie lekko pochylala
(efekt podobny do nozek w zwyklych klawiaturach).
Nawet w gorace dni nigdy sie nie przegrzewal. Polecam :-)

--
pozdrawiam
Norbert