Re: Pamiec w notebook'u.

Autor: Brodi <madmax81_at_ilovespam.interia.pl>
Data: Mon 30 Jun 2008 - 12:46:13 MET DST

  666 pisze:
> Podejrzewam uszkodzenie pamięci w notebook'u, jednakże nie wiem, czy jest ona w podstawce czy wlutowana (podstawka jest
> na pewno dla rozszerzenia pamięci, ale nie wiem jak z pamięcią "główną").
>
> Zanim rozkręcę obudowę to zapytam: jak zwykle bywa z kostką pamięci w Waszych notebook'ach?
> THX

ale pierdoła z ciebie
podałbyś model laptopa to dostałbyś odpowiedz a tak to sobie pogdybamy ...

przykładowo starsze IBM Thinkpad miały wbudowane 16-128 MB w zależności
od modelu + 1 lub 2 sloty ,

często jeden z zatrzasków przy slocie nie trzyma i przy wstrząsach lub
losowo laptop się wiesza .. pomaga wtedy zwykła gumka recepturka :]