Re: Nowy LCD do 1450PLN PVA vs TN

Autor: Dominik <domikw_at_kosz_gmail._com>
Data: Mon 30 Jun 2008 - 10:53:24 MET DST

Użytkownik "Marcin "emgieb" Brzozowski" <mgb@post.pl> napisał w wiadomości
> Zieff... ;]
>
> - Od firmy Samsung tryzmaj sie z daleka (vide nagrywarki i dyski twarde
> dawne)
> - od IBM-a tez (dyski DTLA)
> - od intela tez (chipsety i820, Pentium 60, Pentium 4)
> - od Abita trzymaj sie z daleka (KT7, BE6II)
>
> Wlasciwie kazdej firmie zdarzaja sie i syfy i osiagniecia. Jedne maja
> przewage syfow, inne wrecz pzreciwnie. Ja bym nie generalizowal :) Po
> jakims czasie moga skonczyc sie producenci, a sam sobie kompa nie
> wystrugasz z drewna :)

Owszem, każdemu zdarzają się wpadki, ale na pclab i purepc ludzie dość
dramatycznie opisują przygody z LCD Gatewaya. Zadowolonych ze sprzętu jest
zdecydowanie mniej niż tych, którzy nigdy więcej po to nie sięgną. Tutaj
wspomnę jedynie, iż w Polsce sprzedawany jest "nowy" sprzęt, który nierzadko
bynajmniej nowy nie jest (przypadki zahasłowanego wygaszacza ekranu nowego
monitora, do którego nikt dziwnym trafem nie znał hasełka :D)

Dominik