Re: Nowy LCD do 1450PLN PVA vs TN

Autor: Chichotek <zy_at_erpuarg.jnj.cy>
Data: Mon 30 Jun 2008 - 07:32:45 MET DST

Był 29 czerwiec (niedziela) gdy o godz. 18:33 *Dominik* napisał(a):

> Od firmy Gateway trzymaj się z daleka. Jesli jednak miałabyś ochotę kupić
> ten badziew to polecam forum pclab.pl czy też purepc.pl. Tam dowiesz się co
> to za szajs, bezpośrednio od (nie)szczęśliwych użytkowników.

Przesadzasz, kazdemu producentowi zdarzaja sie kwiatki, ja mam Gatewaya i
nie zamieniłbym sie na zaden inny w tej klasie cenowej do 2k, super ostry
obraz, żadnych smużeń w dynamicznych grach, bardzo ciepłe barwy i mocne
nasycenie kolorów, nie mówiąc o perfekcyjnych kątach bocznych.
Po prostu przed zakupem trzeba sobie włączyc i wybrać a nie potem narzekać
na sprzęt a nie na to, że sie jest fujarą przedzakupową :D
Mam monitor prawie dwa lata, kupiony w Polsce.

--
Pozdrawiam, Chichotek
DFI nf4 Ultra, AMD64+AC Freezer, 2xKingston, Gigabyte, 3xSeagate,