Re: lenovo r61 - help

Autor: lelek <lelek_at_gazeta.pl>
Data: Sun 29 Jun 2008 - 11:38:50 MET DST

Użytkownik "Piotr Rezmer" <piotr.rezmer@WYWAL.ens.net.pl> napisał w
wiadomości news:g3oma0$gv7$1@news.onet.pl...

> Panowie, a dlaczego nie korzystacie z zewnętrznej myszki ? To chyba
> najbardziej ergonomiczne rozwiązanie. Z touchpada i joysticka korzystam
> tylko wtedy jak nie mam gdzie położyć myszki.

Już tłumaczę. Lubię korzystać z myszki i korzystam jak tylko mam okazję i
warunki "topograficzne" miejsca pracy sprzyjają temu urządzeniu. Jaednak jak
waspominałem wcześniej korzystającdosyć często z notebooka F-S AmiloPro
v2010 dosyć często zdaża mi się "zawadzić rękawem" o touchpada co skutkuje
przeskoczeniem kursora w ine dowolne miejsce na monitorze. Piszę na kompie
jedną ręką i szczególnie często zdaża mi się to przy polskichh literach. W
przypadku Amilo Pro podłączenie myszki nie powoduje wyłączenia touchpada.
Czytałem wiele opinii użytkowników ze IBM/Lenovo daje możliwość wyłączenia
touchpada, co daje mi mozliwość efektywniejszej pracy i korzystania z
klawiatury.

Pozdrawiam,

lelek