Re: Nowy LCD do 1450PLN PVA vs TN

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Sun 29 Jun 2008 - 03:17:54 MET DST

  NEC MultiSync LCD1990FXp 19" wydaje się
> być ciekawą propozycją cenową, ma to ktos w Siebie w domu i może coś o nim
> napisać?

Kupiłem go dla znajomego i miałem okazje go protestować, jedyny minus to
nieco nierówne podświetlenie widoczne wyłącznie na białej planszy - w
użytkowaniu niezauważalne. Poza tym monitor wyśmienity zarówno jeśli
chodzi o obraz ale i o konstrukcję mechaniczną - solidna ciężka
podstawa, znakomita regulacja wysokości. Design typowy dla sprzętu
profesjonalnego - żadnych bajerów i ozdóbek, kanciaste pudełko za to
bardzo wąska ramka wokół ekranu. Druga wada - w czarnej obudowie droższy
i bardzo trudny do kupienia.