Re: laptopy Dell

Autor: Przemek <pixi_at_dixi.pl>
Data: Fri 27 Jun 2008 - 16:33:49 MET DST

Użytkownik "tuMEk" <ts@interecho.com> napisał w wiadomości
news:g3p1ti$ju1$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "MOST" <gta100@wp.pl> napisał w wiadomości
>>

> chyba was pogielo!! Lenovo to bdb sprzet kolega nie pyta o serwis a o
> klase , to trudne pytanie bo jak napisali inni zalezy od konfiguracji dla
> przykladu zeby nie byc goloslowny lenovo 3000 N200 zajal 1
> miejsce -pokazcie mi lapka ktory ciagnie na bateriach 4 godziny! Toshiba
> to typowo desktopowy laptop niewygodny w podróży a dell ? jest w gazecie
> Electro w dosc przystepnej cenie. HP tez dobre sprzety.
> Polecam Lenovo thinkPady. Maja dyski z pamiecia Flash - wiadomo co to daje
> no i certino pro
> [...]
Jak lenovo jest takie dobre (zreszta dotyczy to tez HP ) to dlaczego daja
tylko rok gwarancji na wiekszosc modeli?
Znam kilka lenovo ktore wlasnie po roku padly najpierw baterie pozniej plyty
glowne a mila pani
z infolinii stwierdzila ze niestety skonczyla sie gwarancja a jezeli chce to
moge isc do sadu aby egzekwowac
odpowiedzialnosc z tytulu niezgodnosci towaru z umowa , firma jest bogata i
stac ja na prawnikow.

pzdr