Re: GeForce FX Go5600 (laptop) - problem

Autor: Corrlnj <corrlnj_at_wp.pl>
Data: Sat 28 Jun 2008 - 14:23:13 MET DST

> Nie ta grupa
> A jeśli uważasz, że to ta, to sprawdź najpierw komputer pod jakimś LiveCD
> np. Ubuntu albo Knoppix, i zobacz jak siÄ™ tam zachowuje. Bo na moje oko
> to jest syf w windzie. Ale jeśli się mylę, to i tak Ci pozostaje tylko
> serwis, bo laptopa raczej sam nie naprawisz:)

Zarzutu, że pomyliłem grupy - nie rozumiem. Korzystam z niej od wielu
lat zarówno jako pytający jak i odpowiadający i nie sądze abym pomylił
temat. Chyba że coś się zmieniło ostatnimi czasy...

Zgodnie z radą odpaliłem Ubuntu z CD i problem również występował,
chociaż w mniejszym stopniu (tak jak w trybie VGA w windzie)- więc to
raczej sprzęt. Rozkręciłem laptopa, sprawdziłem wiatraki i przedmuchałem
wszystko sprężonym powietrzem co niestety chyba jeszcze pogorszyło
sprawę. System chodzi, ale pikseli jest więcej :(

Pozdrawiam
Corrlnj