Re: Acer 3610

Autor: Miki <mki_at_pol.pl>
Data: Sat 28 Jun 2008 - 10:49:33 MET DST

Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości
news:g44juu$plv$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> A w biosie ustawiłeś kolejność bootowania...?

Oczywiście i jeszcze potwierdzam to przez F12 i wyborze płyty, te CD
których próbuje 3 różne wersje Windows XP, Knoppix Live CD startują
normalnie w stacjonarnym i innych maszynach, tylko tutaj klops, wyjąłem
nawet dysk z tego laptopa i też się nie chce odpalić z LiveCD, nie kumam
tego, ciągle ten sam komunikat