Re: Czy ta karta to podrobka ?

Autor: Fantom <szczukot_at_antyspam@poczta.onet.pl>
Data: Fri 27 Jun 2008 - 23:46:20 MET DST

> A czego się spodziewasz kupując za 30zł coś, co w sklepach kosztuje dwa
> razy tyle?

Tego co bylo napisane w aukcji. Nie sprawdzalem ile to kosztuje
gdziekolwiek. Cchialem dokupic karte do kamery Soy, wszedlem na Allegro,
zobaczylem, ze wszystkie po tyle samo sa, kliknalem w pierwsza lepsza i
mam - podrbe jak ta cala reszta co tam byla (ale to sie okazalo dopiero jak
dostalem i zaczynam drazc co ja wogole kliknalem)

Fantom