GeForce FX Go5600 (laptop) - problem

Autor: Corrlnj <corrlnj_at_wp.pl>
Data: Fri 27 Jun 2008 - 22:55:06 MET DST

Witam,

mam problem z ww. kartą. Dzieciak coś mi nacisnął(lub uderzył) i od tego
czasu na monitorze pojawiło się mnóstwo pikseli różnego koloru a po
krótkim czasie komp się zawieszał.

Uruchomiłem w awaryjnym, było ok - więc odinstalowałem sterowniki i
system działa w miarę normalnie. Zdarzają się czasem tylko pojedyncze
piksele i grafika działa strasznie opornie.

Ściągnąłem nowe sterowniki, zainstalowałem i znów to samo, zdarzało się
  nawet że system nie ruszył - więc ponownie odistalowałem.

Dodatkowo dzisiaj na pulpicie pojawił się czarny poprzeczny pas (grubość
ok 150 pikseli). Przy zmianie tapety zniknął, ale w pasku zadań
wyskoczyła informacja:

"rundll32.exe - Uszkodzony plik

Plik lub katalog \Documents and Settings\...\Internet
Explorer\Desktop.htt jest uszkodzony i nienadaje się do odczytu. Uruchom
CHKDSK"

O co chodzi? Rozumiecie coś z tego?

Z góry dzięki
Pozdrawiam