Re: Wypożyczenie internetu?

Autor: darnok <darnok-allegroMALPAwpKROPKApl_at_anty.spam.ch>
Data: Thu 26 Jun 2008 - 16:58:28 MET DST

In news:g404i9$1u3n$1@opal.icpnet.pl, *Kenjiro* wrote:

> Wyjeżdżam na urlop, ale niestety muszę wziąć ze sobą pracę i laptopa
> :// Nie mam niestety żadnego modemu do komputera, który umożliwiłby
> mi połączenie (iPlus czy Blueconnect). Czy w ogóle istnieje możliwość
> wypożyczenia czegoś takiego np. na dwa tygodnie? Słyszeliście o czymś
> takim?

Bierzesz swoj telefon komorkowy, w sklepie nabywasz karte prepaid do netu
(orange free na karte, simdata lub simplusa z pakietami), doladowujesz za
tyle za ile ci potrzeba (niektore sieci oferuja doladowanie z abonamentu),
podlaczasz tel do kompa i korzystasz.
Po urlopie karte do smieci i po sprawie. O ile tel porzadny to bedzie
dzialac dokladnie tak samo jak bluceonnectowa czy iplusowa karta pcmcia czy
na usb.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."