Re: monitor NEC 2470WNX

Autor: Fiodor <fiodor_at_post.pl>
Data: Thu 26 Jun 2008 - 15:04:16 MET DST

Amber wrote:

> Mam pytanie dot. jasności matrycy w monitorze NEC 2470WNX. Czy daje się
> ją regulować w taki sposób aby praca nocą była w miarę komfortowa (nie
> "waliło" po oczach) i nie tracić przy tym zbyt wiele z jakości
> oglądanego obrazu. Może są tu jacyś użytkownicy tego monitora i podzielą
> się swoimi uwagami. Dzięki,

niestety ale masz problem, uzytkuje go i musialem
zejsc z kontrastem i jasnoscia do 20% normalne
ustawienia nie nadaja sie do pracy,
niestety traci na tym np tekst bo widac na nim antyaliasing
z czerwonymi cieniami (na pogrubionej foncie, np. oknach),
mozna go wylaczyc ale wtedy jeszcze gorzej (fonta za cienka),
matryca s-pva w tym monitorze to smiech na sali,
dodatkowo mam iiyama b2403 i nie chcesz wiedziec ktorego bym wolal