Re: ergonomiczna klawiatura na wifi

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Thu 26 Jun 2008 - 10:19:15 MET DST

info jest autorem poniższej tajemniczej notatki:

> i jeszcze jedno, czy ja dobrze rozumiem, jak klawiatura jest na wifi nie
> trzeba juz do notebooka podlaczac zadnego notebooka, a sygnal jest odbierany
> przez jego wewnetrzna karte wifi?

z pewnością do notebooka nie trzeba podłączać innego notebooka w celu
wpięcia dodatkowej klawiatury ;)

ale jeśli dobrze domyślam się o co pytasz:
wi-fi oznacza, że nadajnik wpinany w USB, wielkości małego pendrive'a
pracuję z częstotliwością 2.4GHz, przynajmniej w tych co ja się
spotkałem, ale jeśli masz gdzieś linka do klawiatury wi-fi to chętnie
zobaczę.

--
                 _____