Laptop Toshiba Satelite A200 i nowy dysk

Autor: Romek <rkrainski_at_bezspamu.pl>
Data: Thu 26 Jun 2008 - 09:17:41 MET DST

Witam!
Wraz z laptopem dostałem od Toshiby tylko płytkę "Nośnik Product Recovery".
W związku z tym mam następujące pytania:
1. Czy jeżeli kupię nowy dysk twardy w celu wymiany w laptopie będę za
pomocą tej płytki mógł zainstalowć system Vista na tym nowym dysku?
2. Czy przy instalacji automatycznie zostanie na dysku twardym
zainstalowana ukryta partycja, taka jaką mam w tej chwili?

--
Pozdrawiam
Romek