Re: Nie "wpuszcza" strony

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Thu 26 Jun 2008 - 08:46:52 MET DST

"salonowiec" napisał:

> Nie wiem jak to dokładnie jest ale "ważniejszym" nazywam ten, który ma
> sterowniki modemu.

Czyli ten "ważniejszy" musi być połączony z modemem przez USB. Połączenie
via Ethenet nie wymaga sterowników.

> Ten drugi ma tylko łącze.

Czyli via Ethernet.

> Nie, oba kable sieciowe wychodzą z modemu... Modem to chyba Motorola,
> ma kilka zielonych diod, ten drugi komputer może pracować gdy ten
> "ważniejszy" jest wyłączony.

IMHO to co wychodzi z modemu, to jeden kabel sieciowy i jeden USB.
Tak czy tak, problem ze stroną nie jest problemem sprzętowym, na tej grupie
raczej nie uzyskasz porady, spróbuj na grupach windzianych lub sieciowych.
Ale gdybyś jednak chciał kupić router, to zapraszamy ;-)

JoteR