Re: Oglądanie telewizji n na komputerze

Autor: Dominik <domikw_at_kosz_gmail._com>
Data: Thu 26 Jun 2008 - 07:26:42 MET DST

Użytkownik "Nautes" <send.to_nautes_gues_what_interia_dot_pl_@no.spam>
napisał w wiadomości

> Dlatego też
> bez dość skomplikowanej ingerencji w odbiornik nie jesteś w stanie
> odbierać
> dwóch różnych programów z jednej karty. Takie rzeczy to tylko w C+ za
> pomocą
> splitera. W domu podobno legalnie.

Możesz rozzerzyć ten temat? Coś takiego mnie interesuje a osławiony
multiroom, choć obiecany w eNce, nie istnieje w rzeczywistości. Byłbym
skłonny przejść na C+ jeżeli możliwe byłoby oglądanie różnych programów z
jednego dekodera na dwóch TV. Proszę o jakiś link lub kilka słów wyjaśnienia
"z czym to się je".

Dominik