Re: Jaka grafika do 400 PLN na 1 slot

Autor: Nautes <send.to_nautes_gues_what_interia_dot_pl__at_no.spam>
Data: Thu 26 Jun 2008 - 00:35:19 MET DST

Piter w <news:g3t08j$bt8$1@pyro.tvk.wroc.pl> napisał(a):

> i zapewne wieje jak suszarka
> co do ilości slotów to moja zajmuje 4 sloty :D

Czyli bardzo głośna? Jeżeli cicha przy np. pasjansie i nie wyje przy filmach
jak helikopter, to akceptowalna. Ale i tak jeszcze raczej widzę niedostępna
na PL rynku. Poczekam może tydzień.
Choć moja już wyświetla coraz więcej artefaktów i ciężko film bez zwisu
oglądnąć. Nawet przy niewysokiej temperaturze..

Pozdr.
Sławek

PS 4 sloty? Nie tańsza była PS? W sumie ja i tak wolę PC. Ale dużo nie gram.
I PS nie posiadam. Może na emeryturze ;).