Re: jak polaczyc dwa pecety

Autor: jurski <jurski_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 25 Jun 2008 - 18:22:24 MET DST

info pisze:
> jak najlepiej polaczyc dwa pecety by przeniesc dane pomiedzy nimi - mozna
> kablem ehternetowym i czy to musi byc jakis specjalny kabel, jesli nie
> chcemy uzywac rutera?
>
> jak sie konfiguruje takie polaczenie (pomiedzy win 2000 a win xp home)?

Wszystko zależy od tego jak dużo danych.
Jeżeli niewiele, to najproœciej, najłatwiej pendrive'm.

Jeżeli chcesz łšczyć ethernetem to:
1. skrosowany kabel (pary 1-3 oraz 2-6)
2. Ta sama grupa robocza na obu komputerach
3. Udostępnij folder z danymi, do którego dostaniesz się przez "moje
miejsca sieciowe"

jurski